18. august 2012

Vi har fått ovn

Høsten nærmer seg med stormskritt, og endelig har vi funnet en ovn.
Nå har vi lett siden vi flyttet inn, og har ikke funnet noe som vi ville ha.
Men for et par uker siden, kom den nye hærligheten i hus.



Ovnen er fra Bærums verk og er ca 100 år gammel og restaurert av en brannmann fra Halden.
Den er ikke montert og koblet til enda, og vi leter etter plate til å ha under. Vi er veldig usikre på hva vi vil ha.





Fantastisk fin krone!!


Ute har det skjedd ganske mye den siste tiden. Garasjen tar form, og i dag holder mannen i huset på å legge takstein. Gleder meg til å vise dere :-)

Slik så det ut for nøyaktig en uke siden :-) og en del spjøl på terassen nede er nå på plass!

I  morgen braker det løs med barnebursdag. Lillegutt fylte 5 år i slutten av juli og nå som ferien er over, er det tid for feiring. Nå får mor sette seg ned og blåse ballonger til den stor gullmedaljen :-D

God lørdagskveld

Camilla

23 kommentarer:

  1. Lekkert:) Kjekt at den er restaurert slik at den kan brukes:)

    SvarSlett
  2. Lekkert det ble med ovn med krone. Gleder meg til å se fotsetelsen )

    SvarSlett
  3. Vil også fortelle deg at du har slik ord gjennkjennings greie for oss som kommenterer. Blir litt pes med dette:) Jeg viste ikke selv at jeg hadde dette før i går da en snill dame sa ifra til meg om dette. Fikk da fjernet dette med engang.

    Ikke sikkert du viste du haddet dette heller....?

    SvarSlett
  4. Hei Lena :-) tusen takk for at du sier ifra :) visste ikke at jeg hadde det, så det skal jeg få fjernet :) sliter litt med andre ting her også så må få tak i en datamann:-D he he.

    SvarSlett
  5. For en lekker ovn! Skjønner godt dere har falt for denne ja!
    Hit fant jeg veien og gleder meg til å følge med her! Legger meg til som følger her til deg!

    Et flott hus og garasjen begynner å ta form!

    En flott torsdagskveld til deg!

    SvarSlett
  6. Det er ikke kontakt så jeg får til å legge meg til som følger til deg nå! Prøver neste gang jeg kikker innom! :-)

    Mvh Hilde!

    SvarSlett
  7. Wow så flott ovn!
    Garasje er nok deilig om vinteren :)
    Vil du vinne et års-abonnement på BoligPluss til deg selv eller en venn
    kan du prøve lykken inne hos meg nå :)
    Klem Anette ♥

    SvarSlett
  8. Hei!
    Hvilken beis har du brukt på trinnene i trappen? Den var kjempe fin!

    SvarSlett
  9. Wow for en ovn! Lekker!! Håper du snart kommer tilbake, savner deg og håper på en titt hos dere snart igjen..

    SvarSlett
  10. Blogging is the new poetry. I find it wonderful and amazing in many ways.

    SvarSlett
  11. يمكنك التواصل مع صيانة يونيون اير اكبر مركز صيانه في جمهورية مصر العربية .
    للتواصل عبر البريد الالكتروني :
    http://www.maintenanceg.com/Unionair-Agent-Company-Service.html

    SvarSlett
  12. شركة الاخلاص والامانه تقدم خدمات نقل عفش مكة باقل الاسعار تحت اشراف مجموعه من امهر العماله المدربة .
    للتواصل عبر الهاتف :
    0550018083
    او التواصل عبر البريد الالكتروني:
    http://www.xn-----jtd6bya2cendpd.com

    SvarSlett
  13. يمكنك التجديد من شكل موقعك وتصميم مواقع مع شركة سوقني اكبر الشركات في هذا المجال .
    للتواصل عبر الهاتف
    00201008745590
    او عبر البريد الالكتروني:
    http://www.swaqny.com/Web-Design

    SvarSlett
  14. اكبر شركة عزل فوم بالرياض تقدم مجموعه من الخدمات لعملائها بأقل الاسعار وبأستخدام اجود وادق الادوات .
    تواصل معنا عبر الهاتف :
    0550305896
    او عبر البريد الالكتروني :
    https://www.allowaimy.com/%D8%B4%D8%B1%D9%83%D8%A9-%D8%B9%D8%B2%D9%84-%D9%81%D9%88%D9%85-%D8%A8%D8%A7%D9%84%D8%B1%D9%8A%D8%A7%D8%B6

    SvarSlett
  15. يمكنك التواصل مع شركة تسليك مجاري بالدمام التابعة لمؤسسة ابراج دبي اكبر مؤسسات المملكة العربية السعودية .
    للتواصل عبر الهاتف :
    0558973863
    او التواصل عبر البريد الالكتروني :
    http://abraj-dubai.net/%D8%B4%D8%B1%D9%83%D8%A9-%D8%AA%D8%B3%D9%84%D9%8A%D9%83-%D9%85%D8%AC%D8%A7%D8%B1%D9%89-%D8%A8%D8%A7%D9%84%D8%AF%D9%85%D8%A7%D9%85-%D9%88%D8%A7%D9%84%D9%82%D8%B7%D9%8A%D9%81

    SvarSlett
  16. شركة فرسان الخليج شركة نقل عفش بالمدينة المنورة والتي تعمل علي تدريب العماله علي كل اعمال النقل .
    للتواصل معنا عبر الهاتف :
    0553061333
    او التواصل عبر البريد الالكتروني:
    http://www.forsan-elkhaleg.com/20/Moving-furniture-company-in-Madinah

    SvarSlett