1. august 2012

Lei av tradisjonelle skohyller?

Det er jeg. Så lenge vi har bodd i det nye huset har skoene liggi slengt utover gulvet.
Skoskap er jo en mulighet, men her i huset tror jeg ikke det hadde blitt så flittig brukt.
Jeg fikk en ide` en dag for lenge siden, og har brukt en del tid på å finne det rette.
Til en dag:



























Da fant jeg denne gamle kommoden på finn.
Jeg kastet skuffene, mannen pusset den ned og så fikk den noen malingsstrøk.
På coop obs kjøpte jeg tre hobbyplater og i dag er de ferdig beiset.
Vips, så hadde vi ny skohylle:





Hyllene er beiset i samme fargen som trappetrinnene:


I dag har jeg hatt min første dag på jobb etter ferien, det var godt å komme igang igjen, men utrolig vanskelig å komme seg opp om morgenen. Men regner jeg ikke er alene om det :-)

Camilla


6 kommentarer:

  1. Stilig, blei bra det :)

    SvarSlett
  2. Hvilken beis har du brukt til trappetrinnene? Den var kjempe fin!

    Mvh Christine

    SvarSlett
  3. Very informative, keep posting such good articles, it really helps to know about things.

    SvarSlett
  4. نجن افضل شركة متخصصة فى جميع الخدمات المنزلية فى الدمام نقدم لك افضل الخدمات من تنظيف ومكافحة حشرات وتسليك مجارى وكشف تسربات ونقل عفش كل ما عليك هو تصفح الموقع من خلال الروابط المذكورة ادن المنشور وتقيمكم عليه نحن سعداء بتعامل معاكم ، شركة مكافحة حشرات بالجبيل
    شركة تنظيف مجالس بالجبيل
    شركة عزل اسطح بالجبيل
    شركة كشف تسربات المياه بالجبيل
    شركة تنظيف بالجبيل
    شركة تسليك مجارى بالدمام
    شركة تنظيف بالدمام
    شركة نقل عفش بالدمام
    شركة مكافحة حشرات بالدمام
    شركة كشف تسربات المياه بالدمام

    SvarSlett