6. juli 2012

Hektiske dager

Det har vært noen hektiske kvelder i det siste, og dagene, ja de har bare flydd. Mannen i huset er snart ferdig med terassen foran. Nå venter han bare på at jeg skal få malt spøla, men med været som er meldt de neste dagene ser det ganske dårlig ut.
Vi har også støpt garasjegulv og ringmuren er nesten ferdig. Jada, her går det unna som vanlig.





Og jeg må jo fortelle hva som skjer på kveldene for tiden. Koret jeg går i, har nok en gang fått æren av å synge sammen med Hanne Krogh og de Tre tenorene. Det er såå moro. På onsdagen var det premiere og premierefest, å jeg må si at det må ha vært en Once in a lifetime opplevelse. Vanvittig moro, hvertfall for oss som ikke er vandt til det.

I kveld har jeg kommet hjem fra konsert 3 av 8 :-) Og jeg gleder meg til resten :-)

Camilla



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar