31. juli 2012

Forandring fryder

Hei hei. Da har vi kommet hjem fra varmen. Etter en uke i Spania, med 30 grader i skyggen hver dag, må jeg si det var godt å komme hjem :-)

Før vi reiste, var jeg med på en budrunde på et stuebord, på en facebook - kjøp og salg side.
Jeg klarte ikke å få budet inn til tiden, noe som irriterte meg noe vakent ;-D
Etter noen dager så jeg ei som hadde lagt ut en ting for salg, og den tingen sto på et slikt bord. Jeg spurte om hun tilfeldigvis ikke skulle selge bordet også.


Og her står det da, i stua vår. Og det som var litt sprøtt, var at det var det samme bordet jeg hadde lagt inn bud på. Det passet ikke inn hos henne alikevell.
Så nå er vi lykkelige eiere av nytt stuebord :


I går tok jeg med mannen en tur på Skeidar, og da kjøpte vi teppet som ligger under bordet. Tenkte jeg skulle ha et under gyngestolen også, men det jeg kjøpte passet ikke helt, så det har fått plass i loftstuen:

Der står også stuebordet som sto nede.

Håper dere har hatt en fin ferie og fortsatt god ferie til dere som enda nyter late dager :-D

Camilla

6 kommentarer:

  1. Kjempe fint bord ;-))))
    Klem Elisabeth

    SvarSlett
  2. Hej, bliver nød til lige at skrive en kommentarer, da jeg er fladet over din blog, indretningen er rigtig hyggelig og fin, du ville have syntes godt om vores webshop www.l-living.dk, hvor vi handler med brugskunst og boligtilbehør. Vi sender dog kun varer til DK, så det er ikke en mulighed, der er ellers en del varer som jeg er sikker på der kunne falde i din smag. du kan jo altid bruge den til inspiration.

    Thom.

    SvarSlett
  3. I certainly agree to some points that you have discussed on this post. I appreciate that you have shared some reliable tips on this review.

    SvarSlett