8. juli 2012

Et lite bildedryss

Her kommer et lite bildedryss utenfra. Med nydelig vær, og sommertemperatur må man benytte all tid ute. I ettermiddag er det vasking av biler som har vært dagens prosjekt. Mannen i huset har vasket familiebilen og jeg, jo jeg vasket snekkerbilen. Og såå nydelig, med et vann som til slutt så ut som gjørme. Så heldig var jeg, hehe.




I går var jeg innom Hageland. Når jeg går i slike butikker, kunne jeg helst tatt med meg alt som er der. *Drømmer* om en romantisk hage. Og i hagen skal alle blomster gå i rosa og hvitt.
Jeg er på god vei, og plantet en del stauder som forhåpentligvis vokser seg store å fine til neste år.
Og denne nydelige rosen ble med hjem i går.

Her er terassen, uten spøl enn så lenge:

Det gjorde veldig mye med utseende på huset ved å få opp terassen. Nå må jeg bare få somlet meg til å male spøla, for de er ferdig skjært. Og da er det bare garasje og platting igjen på prosjektlisten :-D

Her er grunnmuren oppe, og i morgen skal ringmuren pusses.

Det har også kommet et nytt møbelsett på terassen:





Noah aoutdoor cafesett. Utrolig praktisk til en liten veranda og alle deler kan klappes sammen, så det tar lite lagringsplass.


I dag har vi vært på togtur. Kjempe stas for en gutt på snart 5 år :-)
Vi reiste til Tønsberg ( Norges eldste by), på slottsfjellet. Utrolig vakkert, med mye historie. Et sted som er et besøk verdig!!

Ønsker dere en fortsatt fin søndagskveld :-)

Camilla





1 kommentar:

  1. Koselig dere har det på terassen! utrolig fint lite cafèsett, hvor har du fått tak i det? :)

    Ha en fin ny uke,
    Klemmer fra Jatte♥

    SvarSlett