12. juni 2012

Hei og God kveld :-)

Etter en kveld på koret er det nydelig å komme hjem til et stille hjem. Mannen er ut å maler siste del av gavelen, og minsten sover så søtt i sengen sin. Jeg titter innom med noen bilder fra terassen i 2 etasje. Min svigefar har malt terassegulvet, og fargen ble så fin :-)




































En gråfarge som passet perfekt til husfargen. Og her har svigemor og svigefar hjulpet til med siste strøket på rekkverket, noe som jeg er Veldig glad for. Disse rekkverkene tar UTROLIG lang tid å male. Men fy søren så fint det har blitt :-) Jeg må si jeg har en flink mann som har stått og skjært alle disse bordene <3

"Minikjøkkenhagen" til lillegutt fikk plass på terassen og der kan man si det vokser og gror. "sukkererta" som han sier, er veldig gode og vi håper det snart kommer noen tomater også.

Huset er snart ferdig malt, og vi regner med å være ferdige en gang i neste uke. Da skal vi sette oss på verandaen, sprette champagnen og nyte utsikten til riksveg 303 ;-)


Camilla


1 kommentar:

  1. Såå flott det blir!! Så flink mann du har som har skjært til alle disse bordene, kjempefine!!

    Ha en fin Onsdag -
    klem Jatte♥

    SvarSlett