20. april 2012

God fredags kveld

Her i huset er det sykdom som har stått øverst på listen og den er ikke helt borte enda men på god vei :-) I helgen har vi barnefri, og min kjære har bursdag i morgen <3 Så da er vi klare for en real fering av han og svogeren vår.

I dag var jeg en tur på hageland på jakt etter sukkererter og tomatfrø. Og der, rett ved inngangen sto de å så på meg. Dem som jeg har ventet på hele vinteren:

Pelargonian:






































Så 3 stykker fikk sitte på med meg hjem i dag :-)





































LYKKE <3

Mannen i huset fikk bursdagsgaven sin forrige uke, og jeg må bare vise dere kortet.
En liten herremann har blitt veldig opptatt av bokstaver, og vil helst få skrive på alt han kan:




































SMELT <3

Ønsker dere en riktig god helg

Camilla

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar