24. april 2012

Dåpsskapet

Her er mitt siste prosjekt.
Slik så det ut etter første strøket inni :





































Det var brunt mahognyfarget, og litt vekk fra min stil. Så nå har det fått nye farger, og det eneste som mangler er nye knotter.




































Jeg har en plan om en tapet i bakrunnen. Men det får stå litt til, kansje jeg endrer mening :-)
Jeg har sett noen kjempe fine knotter jeg kunne tenke meg på Kremmerhuset:



















Det er litt feil vinkel på bildet, men tror de hadde blitt fine.




































Håper dere har hatt en fin start på uken :-)
Her planlegges utearealet til den store gullmedaljen. I dag er søknaden om garsajen sendt til kommunen, og til helgen skal vi kjøpe hekk :-) Jeg gleder meg såå til å begynne!

Ønsker dere fortsatt fin kveld :-D

Camilla

1 kommentar:

  1. Hei :) jammen ble det fint, utrolig hva litt maling kan gjøre med ett skap :)

    Ha en flott dag :)
    Klem

    SvarSlett