27. april 2012

Bursdagsfeiring vell overstått

I dag har vi hatt bursdagsfeiring for min kjære samboer og vår svoger. Vi har hatt hele familien på kaffe og kaker. Det er så utrolig koselig når hele familien er samlet :-)
Og når gutta har bursdag, er det selvfølgelig lyseblå cupkakes som står på menyen!





































Til feiringen måtte jeg ha litt nye blomster i hus, så jeg kjørte innom en blomsterbutikk i byen på vei hjem i går. Da så jeg disse og måtte bare ta et bilde:



Jeg har aldri sett blå orkide`er før.
De har så utrolig mye fint i den butikken og man vil gjerne ta med seg alt man ser.
Men i går var det roser som ble med hjem:


Potterose med to farger, som visst nok hadde blitt veldig populært i denne butikken.

Huset er strøkent, lillegutt sover søtt og mannen i huset og jeg koser oss med The Voice.



Fortsatt god fredagskveld ønsker jeg dere :-)



Camilla


1 kommentar:

  1. Så kule cupcakes! Tenker dei falt i smak :D
    God helg! Hilsen Grete

    SvarSlett