13. april 2012

Blog award

Jenta bak den flotte bloggen TreToEn har vært så snill og sendt meg en Blog award, som jeg setter veldig stor pris på :-)Tusen takk !
Awarden fungerer slik:
1. Man skal linke til den man mottok awarden fra.
2. Man skal sende awarden videre til 5 andre bloggere som har mindre enn 100 følgere.
3. Man skal besvare 5 spørsmål.
Awarden er selvfølgelig frivillig.

Her er spørsmålene:

Hvorfor begynte du å blogge?

Det var en kollega som startet en blogg, og jeg syntes det hørtes veldig spennende ut.
Jeg startet min egen blogg, der jeg først bloggen om vår leilighet. Og så begynte vi på husprosjektet vårt, som jeg er veldig glad for at jeg brukte en del tid til å blogge om.Man blogger jo for å gi andre inspirasjon , men samtidig så er det veldig gøy å se tilbake på sine egne innlegg :-)

Hvilken blogger følger du?

Jeg er stadig innom å leser hos de jeg har på listen min. Men når noen kommenterer innleggene mine, tar jeg turen inn og kikker hos de også. Jeg er ofte innom NIB og da hender det jeg titter innom, om jeg ser noe jeg liker.

Favoritt farge?

Jeg må ærlig innrømme at jeg har vært ganske dårlig på fargefronten. Det har stort sett gått i grått, brunt, natur og hvitt. Men nå har jeg tatt meg litt i det, for farger er jo veldig fint. Så de fargene som har kommet i hus er duse rosafarger og lyse blå :-)

Favoritt film?

Det er igrunn veldig sjeldent vi ser filmer. Her i hjemmet går det mest i top gear og Csi ol. Men hvis jeg skal si den første som dukker opp i hodet, som jeg kunne sett opp til flere ganger til, da må det være Norske byggeklosser. Ler meg skakk hver gang :-)

Hvilket land drømmer du om å besøke?

Et av mine drømmesteder må være L.A .


Awarden sender jeg videre til :














3 kommentarer:

  1. Så koselig at du ville gi meg en blog - award:))
    Flott blogg du har:)

    Skal prøve å få blogget om awarden senere i helga!!
    God helg til deg
    Veronica

    SvarSlett
  2. Du har ein herleg blogg! Takk så hjartleg for award! Det er slikt som varmar eit bloggehjarte!

    Kjekt å bla bakover i innlegga dine!

    SvarSlett
  3. Hei du! Så moro å finne nye blogger! Og ei som er fra samme del av landet da!
    Selv er jeg fra Sandefjord! :)

    Takk for award`en, den er besvart idag!
    Kommer tilbake her, finfin blogg du har! Følger nr 30 ble jeg å ;)

    GOD helg til deg! Klem Anine

    SvarSlett