30. mars 2012

Pyntet og klart til påske

I går hjalp lillegutt meg med å pynte til påske :-)
Vi har ikke så mye påskepynt, men det lille vi har ligger det sjel i! Nemlig det han selv har laget. Og det er jo disse tingene som er koselig å finne frem :-D

Han har pyntet selv, og er veldig stolt:

Denne Kyllingen laget han da han var 2 år gammel. Den har blitt byttet ut med isbjørnbildet vi har på kjøkkenet:





HÆRLIG <3

Da jeg var innom Rema 1000 i går fant jeg disse kjempesøte små eggene :

Og da minsten så at mamma hadde pyntet med sånne egg:

Måtte vi på tur i skogen og finne mere kvister så han kunne pynte også:


Gule blomster har kommet inn i hus :-)
Og på utsiden:

På skjærtorsdag får vi familien på Påskefrokost, og det gleder jeg meg veldig til. Og ellers skal påsken gå til maling av hus, så lenge været holder seg pent :-D

Og så må jeg bare vise dere gårsdagens jobbdag. Den var ganske så morsom, for her ser dere meg i aksjon :

 

I fjor var jeg den hvite og i år var jeg så heldig å være den gule. Haren og kyllingen kom med en ny sykkelhjelm, et kjempestort egg med godt til barna, og et egg hver til de ansatte :-)
En fantastisk flott avslutningen før påskeuken med ferie og familiehygge!



Ønsker dere en riktig god helg

Camilla






1 kommentar:

  1. Hi hi.. det så ut som en morsom arbeidsdag! :) Håper dere får en superfin påskeferie! Koselig med barnelagd påskepynt :)

    klem Fra Hedda

    SvarSlett