11. mars 2012

Forvandling i gangen

Fikk et innfall her om dagen, jeg ville gjerne ha en kommode i gangen istede for benken. Jeg fant en kjempe fin kommode til salgs på finn, men den var desverre solgt.
Men da hadde det allerede ploppet opp en ide om hvordan jeg ville ha det. Så jeg la ut benken til salgs og den ble solgt ganske fort. Det var ei som lurte på å få kjøpe speilhyllen , så jeg solgte den også.

Slik så det ut :

Jeg lette gjennom alle sidene på finn, og fant en nesten maken kommode. Jeg ringte, og jeg fikk den
 :-) Så i dag har pappan min vært med meg og hentet den :-)

Og slik ble det:

Kommoden er ca 100 år gammel, og har tilhørt både bestemoren og moren til han jeg kjøpte den av.

Jeg skal skrive ut bilder av vår lille familie, som jeg skal lime på pappkartongene som henger på stokken.

Håper dere har hatt en fin helg :-)

Camilla


3 kommentarer:

  1. Så fint det ble! Likte spesielt godt stokken du har hengt opp.

    SvarSlett
  2. SÅÅÅ fina bilder:) Jag gillar din blogg..bra inspiration... Jag önskar dig en fin helg med hopp om vårsol:)

    LOVE Maria på inredningsvis
    (Sverige)

    SvarSlett
  3. Herlig med forandring, koselig ble det. Men at du solgte det andre du hadde da.....har jeg ikke klart. Blir så fort knyttet til ting jeg har jeg. Litt domt det kanskje. Ta meg selv i nakken å få solgt litt kanskje. Takk for inspirasjon...LOVE IT...

    SvarSlett