18. februar 2012

skatollet

Har blitt flyttet nok en gang. Jeg har blitt mer fortrolig med fargen og den har fått plass i stuen der puffen har stått. Har bestandig hatt en tanke om å male/beise det. Men det er en jobb som jeg ikke har våget å begi meg ut på. Det er litt for gammelt til å "ødelleges" ved å ta en sånn jobb selv.




Det har stått oppe i loftstuen ved trappa, med alle våre dåpsgjenstander.


Jeg ønsker meg et hvitt vitrineskap der, til å ha alle disse tingene i. Så frem til jeg finner det får det stå på hobbyrommet så lenge.

I morgen er det fastelaven :-) Da skal lillegutt og jeg lage fastelavensboller og familien kommer på besøk.

Ha en fortsatt fin kveld

Klem

Camilla


1 kommentar:

  1. Hei Camilla
    Så nydelig skatoll du har ღ
    Nydelig og veldig fint til
    den lyse veggen og i lyset
    fra vinduet ღ H.E.R.L.I.G.
    Ønsker deg en kjempefin
    fastelavenssøndag, stor
    klem fra Mette

    SvarSlett