13. februar 2012

Hei hei. Håper dere har hatt et par fine uker. Her har det gått i ett den siste tiden, og dataen er nede for telling :( Håper den er oppe å går om ikke alt for lenge. Det går jo å blogge på tlf, men det er noe med den dataen :) I helgen har min kjære og jeg vært på Fantasy, sammen med min søster og svoger. Det var en utrolig fin båt, med god mat og godt liv:) For to helger siden begynte jeg på et nytt prosjekt, inspirasjon Ved. Lillegutt og jeg er godt i gang og jeg har fått mye god hjelp av guttene. Men vi er fortsatt ikke helt ferdig. Så dere får vente litt til med å få resultatet. Skal prøve å få lagt ut litt bilder på en annen data. Jeg fikk kjempe fin morsdagsgave i går. Gratulerer alle fantastiske mammaer❤ Håper dere hadde en fin dag. I morgen er det valentinsdagen, og min kjære og jeg har tre års dag ❤ ønsker dere en fortsatt fin kveld. Klem Camilla

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar