8. januar 2012

Tidlig pån i dag

I natt har vi hatt kjempe koselig besøk av mitt lille tantebarn. Men som smårollinger flest, er det tidlig opp om morgenen :-D Så vi har vært i gang et par timer alt <3
Må bare vise dere bildet som lillegutt malte til meg i barnehagen her om dagen :






































En isbjørn som ligger inne i hulen sin, har fått plass i stuen :-)





































Som dere kansje vet er min søster kjempe flink til å hekle. Det var henne jeg lærte å hekle av, og nå har hun lært seg å strikke også. Og det går jo som en drøm. For det første hun begynte å strikke var flette, og har laget en haug med luer på kort tid:




































Og jeg har vært så heldig å få en :-) Egentlig to, for den aller første luen hun strikket ble hun ikke fornøyd med, så jeg spurte om jeg kunne få den.
Genial :





































Som pottesjuler :-)

Ønsker dere en riktig fin søndag

Klem

Camilla

1 kommentar:

  1. Hei Camilla!
    Skikkelig flott kunstmaleri du har fått deg! Synes barn kan være mye flinkere enn mange av de "store og kjente" kunstnerene..
    Luen var også nydelig, og den til potteskjuler ble stilig:)
    Ha en fin fin søndag!
    Klem fra Janne

    SvarSlett