15. januar 2012

Nok en Ikea tur

På fredagen var min søster og jeg på nok en Ikea tur.
Denne gangen var det  lite som sto på listen. (En krakk, en del vi manglet til skapet vårt og seng til tanteungen)

Det ble en latterfull tur hjem, da senga hun kjøpte til minstemann ikke gikk helt inn i bilen. Som vi trodde den ville gjøre! Men med bilselene til setet, bundet fast inni bilen, ut bakluken og festet i vinusviskerfestet bak, kom vi oss helskinnet hjem :-D Kan tro vi lo.. Og min søster sier: Ja da har vi hvertfall fått med oss alt vi skulle ha denne gangen da. For jeg skulle bare ha to ting.
Men som vanlig, hadde Camilla glemt noe. For andre gang, klarte jeg å glemme den delen som manglet i skapet på soverommet vårt.. Hadde jeg bare glemt det sånn i det store og hele. Men begge gangene vi har reist derfra, har den liggi igjen i handlevognen. Er det mulig.

Ja ja.. Alle gode ting er 3 ;-D Eller posten neste kansje!



Vi kom hjem med ny lampe til stua:




Men jeg fikk sjokk når jeg så prisen:






HELE kroner 49 kostet den på salg :-D




Nytt teppe



Og blomster. Kjente jeg fikk skikkelig vårfølelse når jeg så  Perleblomstene.
Og på Fredagen var det visst tulipanens dag.





































Og senere i dag er det nytt prosjekt på gang.
Denne skal males/beises. Litt usikkert enda.


Håper dere har hatt en superfin helg.

Klem

Camilla

5 kommentarer:

  1. Ja, det blir alltid med den del hjem fra Ikea.
    Lekkre ting du har fått i.
    Og så flott hus dere bor i! Det likte jeg
    Klem

    SvarSlett
  2. Lett at tankene flyr en annen plass når en er på Ikea ;) Fint hus forresten :)

    SvarSlett
  3. Fine bilder fra flott stue og gang. :)
    Ja, det blir altid noe ekstra med hjem fra Ikea. ;) Mye fint du kjøpte.
    Ønsker deg en fin søndag. :)

    SvarSlett
  4. Kjøpte du den lampen på Ikea ??
    tror ikke jeg har sett den før.. Kjempefin..
    ja du kan tro vi har hatt noen turer hjem fra Ikea med overfylt bil, vi og hehe...

    Klem,Kari

    SvarSlett
  5. Så fine bilder med mye inspirasjon! Den lampa er KUL og passet fint i stua di ;) Jeg har også planer om å male en slik krakk fra IKEA, men aner ikke hvilken farge jeg skal male. Har lyst å male den i en sprelsk farge?! eller en helt naturlig farge... Hmm?? Ha en flott søndag. -Klem Kjersti-

    SvarSlett