1. januar 2012

Noe av det vi fikk til jul

Må bare vise dere noe av det vi fikk til jul i år :


Denne jenta, fikk jeg av lillegutt. Han hadde vært med svigermor og svigerfar og handlet. Da min svigemor hadde spurt hva mamma likte best hadde han svart : Kongler. Så jeg fikk en eske med kongler også :-) Hærlig.


Greengate sukkerkopp og fløtemugge fra svigermor og svigerfar.
























Denne nydelige engelen fikk vi som vertinnegave på julaften. Den er fra min kusines økologiske butikk.


Jeg ønsket meg denne lykta av mannen, og var så heldig at jeg fikk to :-D

I går var min søster og jeg en tur i byen. Det er jo så mye salg om dagen, så vi hamstret inn litt ulltøy som passer til guttene neste år.
Vi tok en tur innom Home and Cottage. Og der sto det noen kopper å skrek etter oss ;-)
Nå kan jeg glede meg til å pakke opp 6 nye kopper til neste jul!


















Håper dere hadde en fin nyttårsfeiring i går.
Vi hadde det kjempe fint, med gode venner, kjempe god mat og noe godt i glasset!

Ha en fortsatt god kveld, den første dagen i det nye året <3

Camilla

1 kommentar:

  1. Her var det mye fint :) Forstår godt at du ønsket deg den fine lykta :)))

    Jeg ønsker deg et riktig godt nytt år med masse glede og fine øyeblikk :))

    SvarSlett