11. januar 2012

Mer farger

Må si det at jeg ikke har vært så glad i mye farger i hjemmet. Det har vært litt lyseblått på kjøkkenet og på rommet til lillegutt. Men etter jula, har det snudd litt.
Det kan fort bli litt kjedelig med alt lyst og hvitt. Så nå skal det komme litt mer farger inn fremover :-)

Slik har kroken på kjøkkenet blitt, med den nye hylla :



Jeg har funnet frem noen bøker i skuffen. Og i Kid sin sommerbok, fant jeg en side med hærlige cupcakes. Kokeboken har jeg fått av mamma og pappa  :-)
Og posen er fra Green gate. Leter etter et  fat  til å ha i hyllen, så vi får se om det kommer noe etterhvert.


Hyllen i gangen har fått seg noen nye bilder. Det er en tapet jeg har funnet på nettet.


Utrolig fin :


Håper dere har hatt en fin uke så langt :-)
Her er det sykdom som har tatt seg en tur på besøk. Feber og skikkelig forkjølelse. Så vi får håpe den reiser veldig snart!!

Klem

Camilla




1 kommentar:

  1. Så fint det blei - nydelig tapet du hadde i rammene !! :)
    God bedring til dykk !

    Klem Birgit

    SvarSlett