19. januar 2012

Litt mer fra Ikea



Hei hei. Og god kveld :-D

Må jo vise dere resten av tingene jeg kjøpte på Ikea.
Sausnebbene hadde jeg selvfølgelig satt i oppvaskmaskinen da jeg trengte dem.

På julaften fant vi ut at vi manglet sausnebb. Det er noe vi aldri har tenkt på å kjøpe. Så nå var det på tide å få det i hus, så det ble to :-) kjekt å ha.

Og håndklerne hadde allerede fått en tur gjennom vaskemaskinen.
Men nå er de her.
Forelsket meg helt i disse:


Og de passet rett inn på badet :-)
Den nye krakken har fått et malingsstrøk. Og den ble hvit. En liten gutt ble veldig fornøyd :-)




































Jeg fant også dette nydelige stoffet :

Skulle gjerne hatt det i hvit med grå roser også, men det var desverre utsolgt.
Hva som skal lages får dere kanskje se allerede til helgen. For jeg er godt i gang.

Klem

Camilla

2 kommentarer:

  1. Hei, så koselig blogg! Kom inn gjennom nib, og kikket litt rundt her :) God helg!

    SvarSlett
  2. Jippi for Ikea!!
    Kjempemasse fint du har fått med deg!! Syns stoffet var nydelig!!
    klm ingrid l

    SvarSlett