2. januar 2012

Jula er ute

Og friske farger har kommet inn:-)
Litt trist, men samtidig veldig deilig. Lillegutt og mannen var på grinda med juletreet, og mor fikk vasket hele 1 etasje.























Lilllegutt og jeg var på Plantasjen tidligere i dag og fikk kjøpt noen nye blomster. Ikke det at de hadde så stort utvalg, for de hadde ikke fått inn nye varer etter jula. Så det var rimelig tomt der.






































Etter at adventskransen ble tatt ned, ble det tomt i stua.
Så jeg hentet ned lysekronen fra loftstua.























Og i loftstuen hang jeg trollhasselen, og ommøblerte litt.























Det er det som er så fint med jula. For når man har pakket bort en del, får man så mange nye ideer når man finner det frem igjen.















Bondeskapet er åpnet , og nye ting har fått plass














Svigermor og svigerfar hadde meg seg innflytningsgave fra min svoger og svigerinne, etter at de hadde feiret julen sammen. Da fikk vi denne fine hjertekrukken, med dette oppi :
























Og nå er den fylt med pikekyss :-D

Da var det tilbake til vanlig hverdag, litt deilig skal det bli og komme inn i vanlige rutiner igjen :-D

Camilla

1 kommentar: