22. januar 2012

Hemligheten bak stoffet

Her er hemligheten bak stoffet jeg kjøpte på Ikea:


Nye gardiner i loftstuen :-D Jeg sa tidligere at jeg gjerne skulle hatt det hvite stoffet med grå roser på i samme, og det var fordi jeg gjerne skulle hatt like nede! Men det var jo ikke så lett, da det var utsolgt!


Vi ble kjempe fornøyde :-D
Dere får se bort ifra hampebåndene som gardinene er knyti opp med. De båndene som skal være på, ligger å venter på å få en søm. Men da min kjære symaskin ikke er villig til å gi dem det, måtte vi finne på en midlertidig løsning :-D



 Vi har også byttet  tv benk. Denne sjenken sto tidligere på badet. Men da vi kun brukte skapene, fant vi ut at det var bedre å flytte den ut hit og bruke den til filmer og andre ting.


"I Grisen" som vi kaller den, har selvfølgelig fått plass på utsiden av sjenken :-)

I loftstuen har vi også fått opp et nytt bilde.
Rammen har jeg arvet etter min bestefar. Jeg malte den, og hadde egentlig tenkt til å feste hønsenetting på den.
Men da jeg malte dette bildet, så jeg plutselig at lærretet gikk rett inn i rammen :-D





































I dag har vi vært ute fra morgen til kveld. Vi har kost oss med aking og skigåing, med venner og familie i det fine vinterværet <3 Lykke <3

Fortsatt god søndagskveld til dere

Klem
Camilla

1 kommentar:

  1. Hei.
    Kjempefine gardiner!!
    Koselig og gjennomført tv stue.
    Kjekt med flott vintervèr.

    Klem Gry

    SvarSlett