21. desember 2011

Salg er gøy

En av tingene som jeg elsker med de siste dagene før jul, er all julepynten som kommer på salg. Min søster og jeg var på en butikkrunde på mandagen, og da var vi blandt annet innom Skeidar.
50%  på all julepynt, da må man jo bare ta med seg litt da:



Julekuler som nå henger på treet


Disse var utrolig fine med lys i


De fleste hjem jeg har vært i har en bjelle. Nå har vi fått en også :-) En artig variant!


Og noen nye sopper, som jeg gleder meg til å pynte bordet med på julaften



















I går hadde vi avslutning på jobben med barn, foreldre, besteforeldre ++
Først hadde barna juleshow med sang og dans, så spiste vi grøt og avsluttet med julevandring ute.























Vi fikk en kjempe koselig gave hver av foreldrene:



Vin, lys, julemarsipan og et duftsett som luktet kjempe godt :-)























Vi har noen utrolig snille foreldre :-)

Håper dere har hatt en fin uke så langt, og ikke stresser alt for mye :-D

Camilla

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar