4. desember 2011

Så tenner vi to lys i kveld,

to lys for håp og glede.
De står og skinner for seg selv
og oss som er tilstede.
Så tenner vi to lys i kveld,
to lys for håp og glede.




Her er min siste krative ide`



Da jeg var innom vår lokale blomsterbutikk litt tidligere i uken, fant jeg denne kransen. Den er ganske stor, og passet perfekt til å ha i stuen.


Jeg kjøpte lysholdere og hang på de nye juelkulene


Jeg hadde også noen tall til overs, og vips så det ble en adventskrans













Camilla

3 kommentarer:

  1. Så fint det blei :) Nå må vi ta turen innom dere snart, alltid så mye fint og nytt å se på i det nye huset deres :) Ha en flott søndagskveld! Klem

    SvarSlett
  2. Kjempefint ble det, og for en koselig stue dere har! :)

    SvarSlett
  3. Så smart! Virkelig lekkert :)

    SvarSlett