22. desember 2011

Litt rundt omkring

i huset vårt..

Lykten min i gangen, har fått hjertepynt fra Kid


Og julebukkene står og ønsker velkommen ved siden av trappen.
Julebukker hører virkelig julen til


Stjernene i vinduene i loftstuen


Som gjør det veldig koselig utenfra


Og i vinduet i stuen ligger de strikkede nissene etter min kjære bestemor.
Skulle gjerne hatt mange fler. De er så utrolig søte <3


Noen andre strikkenisser som min bestemor også laget

Det ene vinduet på kjøkkenet  


Gardinen på badet har også fått seg en hjertepynt



Etter at vi kjøpte oss ny sofa og bord ble det gamle flyttet opp i loftstuen. Det lille som sto i loftstuen ble da byttet ut med et ikea bord som sto på lillegutt sitt rom.





















































Da var det bare to dager igjen til den store dagen, som de aller fleste har stresset seg frem til :-D
I morgen har jeg fri, og dagen skal nytes sammen med lillegutt, søstra og tantungen min <3 På kvelden skal koret jeg går i ha julekonsert med Hanne Krohg og Tre tenorer. Det gleder jeg meg veldig til!


Camilla

2 kommentarer:

  1. Utorlig søte strikkenisser!
    Har noen selv, fra min oldemor :)

    SvarSlett
  2. Koselig julestemning hos deg!
    Ønsker deg og dine en riktig GOD JUL!
    Juleklem fra Janne

    SvarSlett