10. november 2011

Vaskerommet

Kikket litt igjennom bloggen i dag. Og da fant jeg plutselig ut at jeg har glemt å legge ut bilder av vaskerommet.
Skal si at jeg ikke angrer på valget vi tok der.



Det er så deilig å ha et rom der man bare kan slenge klær og ting inn, et rom som det ikke gjør noe om er rotete.

Jeg har planer om et forheng under benken, og det kommer med tid og stunder :-)


Og så deilig det er med dør rett inn, som jeg kan sende inn møkkete unge og mann :-D Og slenge klærne rett i dusjen!!




God skapplass til yttertøy


















Skittentøyskurvene er jeg utrolig glad i :-) De skal opp på badet, når vi en gang får en dusj der oppe.
Akkurat nå står alt av vaskemidler i skuffen under benken, men jeg syntes det er så skummelt med små barn.
Så jeg er på jakt etter et veggskap til å ha over benken.

I morgen er det allerede fredag, og nok en koselig helg venter. Til lørdagen skal vi i 40 års lag, og vi gleder oss veldig.

Camilla

3 kommentarer:

  1. Det var veldig smart med slike skittentøyskuffer ;-)
    Ha en god kveld ;-) Klem Hilde

    SvarSlett
  2. Kjempesmart vaskerom!Og lurt med dusj!!

    SvarSlett
  3. Ja takk for sist Camilla! Så gøy at du også hadde blogg :D Da kan jeg sitte å drømme meg vekk i hjemmet ditt! Hehe, høres jo nesten gal ut ;)

    Men jeg måå bare spørre om en ting. JENS fant bloggen min? Det lurer jeg virkelig på hvordan han gjorde, hehe :D

    SvarSlett