21. november 2011

Prøvde meg på cupcakes

Jeg har en kollega som er utrolig flink til å bake. Etter å ha sett i hennes bok og smakt på hennes himmelske cupcakes fikk jeg så lyst til å prøve dette selv. Jeg har tatt noen kopier fra boken hennes og kjøpt inn noe av det grunnleggende man trenger.










































Det var ikke veldig vanskelig å lage, men jeg (som er en smule utolmodig) syntes det tok litt lang tid. Men det kommer sikkert litt an på hva slag man lager, og hvor mye man har øvd seg.



















Frostingen fikk jeg ikke helt til for den ble vanskelig å jobbe med. Tror det kan ha noe med at jeg pisket den for mye ??

Men, øvelse gjør mester. Det blir ikke siste gangen jeg lager disse. De smakte kjempe godt, og forsvant fort. Selv min mormor og morfar likte disse "klinete" hærlighetene <3



























God mandagskveld

Camilla

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar