30. november 2011

Ønsker meg snø

Masse snø. Og det må gjerne bli :-) Men sånn det ligger ann med temperaturene ute nå, så kan vi vell bare drømme. I dag var det 8 varmegrader da jeg kjørte hjem fra jobb.
Ja ja, får pynte å lage god julestemning inne istede :-)















I stad var jeg å hentet en voksestol og en barnestol som jeg fant på finn:-)
 (Bilder kommer senere).
Den ene stolen trenger et malingsstrøk, så jeg tenkte å få gjort det i løpet av helgen.

Jeg hadde litt god tid før jeg skulle hente stolene, og bare måtte ta turen innom en nyåpnet butikk i nærheten.
Det var en utrolig flott shabby chic butikk, med mye lekkert. Den ene leverandøren er miljøgården, og med meg hjem kom:














Dette mosehjertet























Denne pyntegjenstanden, som kan brukes til så mangt






















Og dette hjertet som passet perfekt over pakkekalenderen til lillegutt <3
En liten gutt gleder seg såå til i morgen...

Må dere få en fin 1. Desember

Camilla


1 kommentar:

  1. Jeg er så glad for snøfri og varm vinter at jeg håper det fortsetter lenge lenge...Men du får nok snøen du ønsker snart tenker jeg =) Koselig lysfat!

    SvarSlett