8. november 2011

Gleder seg til jul

Nå kjenner jeg det begynner å krible litt i magen.
I helgen ble jeg nesten ferdig med alle julegavene, og de er pakket pent inn og gjemt bort.
Det er jo stort sett jul i alle butikker, og i byen er julepynten allerede hengt opp. Nå er vi da hvertfall ikke i oktober lenger, så julen må gjerne snike seg på <3















Her har vi plantet svibler alt, men pynten får vente..















Har fått en greie for kongler i år, og de skal helst være stort sett overalt :-)






































I kveld lager jeg småsuppe, som skal serveres til mamma og pappa i morgen. Min aller første hjemmelagde småsuppe, så vi får håpe resultatet blir bra!!

Ha en fortsatt fin kveld

Camilla

1 kommentar:

  1. Hei og god kveld.
    Begynner å glede meg litt til å pynte til jul jeg også. Har vært på nippet til å kjøpe svibler jeg også, men venter litt til. Julegavene er såvidt påtenkt, men ikke kjøpt eller laget ennå, men satser på å få unna litt nå i november :-)
    Ha en fortsatt fin uke! Hilsen J - K

    SvarSlett