28. november 2011

Det første lyset

er tent <3 og desember er endelig rett rundt hjørnet!
I dag har jeg vært hjemme med en syk liten gutt som kastet opp i bilen til morgenen i dag. Så da var det bare å snu å kjøre hjem igjen.
Han er heldigvis mye bedre allerede, det er godt omgangsyke går fort over igjen.

I går tok mannen og jeg julerengjøringen, mens lillegutt var på juleverksted. etter det var vi på koselig julegrantenning i barnehagen, med pepperkaker og gløgg. Og jaggu kom ikke nissen i en lånt brannbil, siden sleden hadde blitt ødelagt. For noen ansikter på de små <3 Hærlig <3

Stua:



























Jeg fikk pyntet en del i går, også har jeg puslet litt rundt i dag. Det mangler den siste "finnishen" her å der, men regner med å få gjort litt i kveld når minstemannen sover søtt!

Kjøkkenet:
























Nøtter er viktig å ha til jul



















Og ikke minst pepperkaker og klementiner























Det mangler noen kaker i boksene enda, vi får se om det blir noe baking til helgen :-)

Ha en fin kveld

Camilla

1 kommentar:

  1. Hei, fin blogg du har! :) Elsker denne årstiden, koselig du har det. Kanskje vi ses hos meg neste gang? :) Ha ei fin uke:) Klem Natalie

    SvarSlett