9. oktober 2011

Innflytningsfest

I går hadde vi innflytningsfest med gode hjelpere :-)
Vi laget drinker og satte på bordet, og pyntet litt rundt med roser








































Det ble en utrolig koselig kveld, men det er synd at tida flyr så fort i godt selskap!
























I tillegg til innflytningsfest tok vi i går en skål for min bursdag og ikke minst, I går var det ett år siden min kjære fridde til meg på grunnmuren. Rart og tenke på hvor mye jobb vi har klart å gjøre på under et år.



















Kjøpte disse søte telysholderne her om dagen. Og lysetakene på stuebordet har fått plass på et brett fra Home and Cottage. Brettet var jeg så heldig å få av min søster :-)

















I morgen skal vi har bursdagselskap, så nå skal det bakes til den store gullmedaljen :-)



















På torsdagen bakte jeg denne kaken og hadde med meg på jobben :-)





Håper dere har hatt en SUPERFIN helg

Camilla

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar