20. oktober 2011

Hærlig putetrekk

fra Kremmerhuset. Forelsket meg helt.


















I fjor kunne jeg ikke helt se den her med rådyr og reinsdyr ol, men begynner å få litt sansen. Og det blir stadig dratt inn trefargede ting i huset.
























Det kommer til et punkt der man blir lei av og (som mannen sier så kjekt) bruke gps for å finne frem, for alt er så hvitt..

Nå har jeg endelig fått bilder i rammen. Bokstaver som er risset inn i trær i Bøkeskogen kan bli fine bilder.
Bokstaven til hver husstand og et hjerte :-)





I helgen var lillegutt og jeg på tur med min søster og guttungen. Jeg har hatt med meg lillegutt på et par turer i skogen tidligere for å finne en spesiell type kongle. Men uten hell.
I helgen fant jeg det. Og på treet var det tusener.



















Når jeg tenkte tilbake, så kunne jeg huske de hadde sånne der. Midt i skolegården. Det største treet på hele skolen. Der var de.
























Kjenner jeg begynner å glede meg mer og mer til jul når man kjenner den kalde luften. Men når man går i butikkene i dag, blir man mer deprimert, jul i butikkene allerede??? Den faller ikke helt inn hos oss.
 1 Desember. Da blir det JUL <3

I morgen er det fredag og det skal blir nyydelig!

Camilla

1 kommentar:

  1. Hei Camilla :)
    Kjempesøt pute du har kjøpt deg ღ og likte veldig godt rammen din med bilder og speil ღ kjempesøt også den lykten du har her… Gleder meg mest til tiden før jul – og alt det koselige, men syns det er litt for tidlig å se julepynt og nisser i butikkene ja :) Det eneste ”julete” jeg har kjøpt er magasiner og noen skummnisser som kom i dag – å jeg bare elsker disse! Har ikke åpnet den ennå, skal spare den litt til, hihi… Mange fine innlegg nedover her hos deg, siden jeg var innom sist ღ Gratulerer også så mye med bursdagen som du har hatt, og frieriet :) Ønsker deg en flott fredag og helg som kommer. Kos deg masse :) Klem fra Mette

    SvarSlett