6. oktober 2011

Fra kaos til kontroll

Her er hobbyrommet..  Endelig ferdig :-)




Min sy/scrapping side


















Under forrhenget ligger alle våre ting sjortert i plastesker. Med tre esker i høyden. Er det rart det var kaos der inne!


















Forrhenget er laget av to gardinhøyder fra princess.

Benken har vi beiset tre strøk med hvitkalket beis og lakket.

























Både bordlampene og taklampen er fra ikea.


















Og tallerkenhylla var selvfølgelig det aller første som kom opp.

Her blir det nok mange sene kvelder med sying, scrapping, maling, liming osv!
Det blir nok mest for mannen som har 50-60 limesett som ligger å venter :-)












Mannen sin lime sammen og male militærting side :-)






Vi har med andre ord hatt litt å henge fingerne i den siste uken.
Og i dag har mannen og jeg hatt en minidugnad på tomten. En haug med materialer er kappet opp og lesset på henger, stillinger er flyttet, grus er raket utover (for at det skal se litt bedre ut) og det er ryddet hele veien.
For til lørdagen skal det være duket og klart for innflytningsfest :-D

Som vi gleder oss :-)

Camilla

2 kommentarer:

  1. Så hyggelig å dele hobbyrom.
    Kjempefint ble det. :):)

    SvarSlett
  2. Ser deilig ut med et ryddig hobbyrom. Mitt er ryddig til en viss grad.... men det samler seg så mange ting som jeg bare må ha fremme til inspirasjon etterhvert at for det blotte øye kan det se rotete ut. Men jeg skylder på at det er inspirasjon som henger over alt. hi-hi

    Ha en fin dag. Klem fra Elin:)

    SvarSlett