21. september 2011

Gangen

Her er gangen vår!
Det har tatt litt tid å få lagt ut bilder, for det tar lang tid å rydde ikke sant?? :-D
Selv med et vaskerom vegg i vegg, med skaper som har esker til alle sko, og hengere til alle våre jakker, kommer det sjeldent inn dit. Og mer og mer blir dratt ut, og mer rot blir det.
Men nå er det hvertfall ryddig, og vi får prøve å holde det slik en stund.



Har lenge ønsket meg et oliventre, men det var ikke lett å få tak i på denne årstiden.
Jeg hører også at de er så vanskelig å holde liv i når man tar dem inn for høsten.
Så det ble et mindre ekte et fra plantasjen!
Men fint ble det uansett !
























Knaggrekken er fra skeidar
























Gode ord å ta med seg enten en kommer eller skal gå :-)
























Benken jeg kjøpte på loppemarked for et par år tilbake. Tenkte kansje den skulle få en grå farge etterhvert.
Men det blir nok et vårprsojekt. speilhyllen mangler fortsatt bilder, men jeg klarer ikke helt å bestemme meg for hva jeg skal ha der. Det dukker nok opp noen gode ideer etterhvert!

Dodøren har fått seg en wallsticker:



















Nå venter jeg på at mannen skal komme hjem fra jobb, og cæsar neste :-)
Ha en fin kveld videre

klem

Camilla

2 kommentarer:

  1. Koselig i gangen din og ytterdørene gjør seg veldig godt:)

    SvarSlett
  2. Hei hei

    Dette var lekkert, likte så godt den benken.... veldig fin i hvit ;) Har aldri prøvd meg på oliventre jeg, har også hørt at det er vanskelig - men jeg er helt sikker på at jeg hadde klart det med et som ditt, det var fint - jeg så ikke at det var fake :)

    En god natt ønskes deg fra meg
    Klem klem

    SvarSlett