8. september 2011

Har tatt turen innom home and cottage

Min pappa og jeg reiste til nabobyen i dag for å kjøpe maling.
Vi er igang og male huset, og da trengs det noen liter.
På hjemturen spurte jeg pappa om ikke han ville være med en tur innom Home and gottage, han satt i bilen og jeg tok turen inn.
Og dette var dagens funn :

Endelig fant jeg en slik til å ha vaskepulver i:



Badet er nokså stusselig enda, så der trengte vi noe nytt. 



På badet mangler vi dusj. Vi sliter med å finne noe som har den størrelsen vi trenger, med badekar i bunnen.
Jeg skal også sy ei halvgardin til vinduet, og denne sjenken skal males i en litt mørkere gråfarge enn veggene, og få nye knotter

















Ikeaskaper med vår egenlagede benkeplate. Lampen har vi kjøpt på bohus


























Grip dagen :-D Et godt ord å ta med seg på travle morgendager






Dorullholderen har jeg kjøpt i en gårdsbutikk som heter stabbursbua
























I dag har mannen begynt å male veggene. Fargen ble så bra :-)






Vi gleder oss til å fortsette på lørdag. I morgen skal vi nemlig nedover til sørlandet og kikke på ny bil :-)

Ha en fortsatt fin kveld :-D

Camilla

1 kommentar:

  1. Hei på deg.

    Her var det fint. Så lekkert bad da, å ellers kjempekoselig hus. ;o) Fin farge på huset dere har valgt også. Her må jeg innom mer.

    Klem Simone ;o)))

    SvarSlett