29. september 2011

Gardin på badet

Nå har jeg endelig fått suset meg til å sy gardin til badet!




















kan ikke skjønne hvorfor ting skal ta så lang tid for å bli gjort!!
Stoffet har ligget klart i flere uker, og symaskinenen har stått lett tilgjengelig på hobbyrommet.
Men først nå er gardinen på plass. og det tok faktisk hele 20 min å lage den :-P hehe





















Nå kan vi ihvertfall ta morgen og kveldstell , uten innsyn fra turgåere og naboer :-)

Her er sinkbaljen som jeg har fått av min morfar. Det er lenge siden jeg spurte etter den og her om dagen hadde min pappa tatt den med for meg :-) Min mamma, mine tanter og min onkel badet i denne da de var små, og har sin historie der det ene håndtaket ble borte.



























Nå har jeg fått fra hverandre kommoden på badet og pusset den ned. så ikveld skal det males.

Ønsker dere en riktig fin kveld

Camilla

1 kommentar:

  1. Nydelig bad du har, og spennende blogg :) Gleder meg til og følge deg videre :)



    Sandra - http://lovethebeautifulthings.blogspot.com/

    SvarSlett