28. august 2011

Stua




















Et innblikk av hvordan stuen vår har blitt.
Tv benken vi kjøpte fra finn har endelig kommet i hus, etter et langt år i en garasje.
Bordet har vi fått av svigemor, og har fått to strøk med maling.
Rullopp gardiner fra jadastore, og puter å pledd fra princess.



tapeten fra borås er et blikkfang som vi er kjempe fornøyd med




















 
Det ene nattbordet fra mormor og morfar har fått plass i stuen.






Lampene er fra bohus.


Jeg hadde egentlig bare en av de. Men min kjære mente huset så veldig skjeft ut fra utsiden, så da kjøpte han en til. Og jeg ble jo ikke akkurat lei meg for det :-D


På veggen over lekekassen skal det bli en familevegg med bilder. De første bildene har kommet opp i dag, men jeg trenger noen fler rammer. Så vi får se om det blir ferdig i løpet av uken!






















Lysestaken jeg fikk av mamma og pappa er på plass, og jeg har endelig fått tak i trollhassel til vasen min.


Det eneste som mangler her nå er en peis. Men med et så tett hus så trenger vi hvertfall ikke det på en stund til, så vi får bruke tiden godt på å lete :-)

























Ha en flott uke

Camilla

1 kommentar:

  1. Så fint det ble med den tapeten! :) Ha en super ukestart!

    SvarSlett