13. juli 2011

Et tidligere prosjekt er ferdig

Da er stolene som vi skal ha på hobbyrommet endelig ferdig. Det er et prosjekt jeg begynte på for lenge siden, men har ikke blitt ferdige for vi har hatt mer enn nok annet å henge fingrene i.
Jeg har flere prosjekter som skal bli ferdige til vi flytter inn, så jeg får ta en ting av gangen i ferien.


På mandag ble mannen ferdig å "bygge igjen"over kjøkkenskapene. Det eneste som mangler nå er tre skapdører, sette inn kjøleskapet og ovnen, å felle ned platetoppen og vasken. vasken har ikke kommet enda, men den er nok rett rundt hjørnet. Røroshetta har vi fått, men var til vår store fortvilelse ødelagt under transport. Men heldigvis får vi den første uken i august :)
















Det kommer bedre bilder i løpet av helgen.

I dag har mannen gjort ferdig spikerslagene til rekkverket og i kveld har han kappet opp 120 spjøl. Nå skal vi snart ut i garasjen og tegne opp mønster, så han kan begynne å skjære i morgen tidlig :)

I morgen ettermiddag reiser min søster og jeg på IKEA :-) Denne gang er det gardserobeskaper til soverommet vårt, seng til oss og lamper som står på handlelisten!!
Da skal jentene på tur med henger og kassebil :-) Unna vei :)


Camilla

2 kommentarer:

  1. Så fint det blir i det nye huset Camilla!
    Dere er ordentlige flinke. Kan tenke meg at dere gleder dere til å flytte inn :0)

    Hilsen Merete

    SvarSlett
  2. Tusen Takk Merete :)
    Nå gleder vi oss veldig til å flytte inn, sette oss ned å virkelig ta et pust i bakken :)

    Den dagen har vi ventet på lenge :)

    SvarSlett