27. juni 2011

En uke igjen til 1 mnd ferie!

Til torsdagen går jeg på en mnd lang sommerferie. Og kjenner at det virkelig trengs. Til uken skal minsteman en uke av gårde og da er det storinnsats på huset. Det SKAL males ferdig, om jeg så må stå til langt på natt hver dag :-) Og så skal ferien nytes til det fulle med familien min <3

I helgen hadde vi bursdagsfeiring for minsten:) Han fyller ikke 4 før i slutten av juli, men siden han skal begynne i ny barnehage til høsten, og siden han har gledet deg såå til å feire med guttane i barnehagen tok vi det tidligere!
En stolt liten gutt, som har sin første barnebursdag:




I dag har jeg vært på university salg og fått handlet litt til guttane. Giovani og ane mone, hadde også lagersalg rett borte i gata så jeg fikk dratt med meg noe til meg selv også, og mammaen min <3

Jeg ELSKER salg. Hvertfall når man får såå mye for pengene:















Alt dette, og maken tunika og et skjerf til mamma for bare 1100 kr. Da er det moro og handle da <3

De kuleste skoa da, så kule at lillegutt hadde de på seg i sengen da han la seg :-)


Håper dere har hatt en fin start på den nye uken

Klem Camilla



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar