4. mai 2011

Det ble en kreativ løsning

Vi hadde igrunn bestemt oss for å ha borge tapeten med stjerner på rommet til minstemann.
Men så syntes jeg igrunn det hadde vært moro å lage det selv.
Blåfargen har jeg sett på en lady reklame, og har flere ganger sagt til mannen at den ser så "rolig" og fin ut.
Mannen lagde maler til meg og stjernene kom opp i kveld. De trenger et par strøk til, men det er jo bare "kose" arbeid!















Gangflisene ble lagt i går og fuget i dag. Det ble så bra.
Skal si min kjære står på for oss.!!! Skulle gjerne hatt litt av den energien han har. 4 hele dager har han tatt seg fri fra huset siden elementene kom i november.
Får lure han med meg på en tur snart, så han får litt fri :)














Det er ikke ferdig vasket enda, så litt vanskelig å se !
Men det kommer jo fler etterhvert.
Det jeg gleder meg mest til nå, er å se utgangsdøren. To fløyet hvit dør fra tundør:)

Og til helgen skal det hentes kjøkken. ( Gleder oss )

Håper dere har hatt en fin uke så langt:)

Camilla

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar