15. mai 2011

Bruka Postkasse

Da fikk jeg endelig tak i en bruka postkasse!
Har lett lenge på nettet uten å finne i noen nettbutikk.
Så har jeg en kollega, som er venninne med bloggeren new england style. Hun driver en nettbutikk, men selger ikke disse på nettet, for hun har en sommerbutikk også. Så kollegaen min tok med seg en på jobben til meg :)



















Gleder meg så til å henge den opp.
Det er fortsatt en liten stund til men, det går virkelig fremover på huset om dagen. i løpet av to uker er vi ferdig med snekring inne. Da gjenstår det bare maling.
Da begynner min mannen ute.
Kansje vi er inne i slutten av ferien ? det hadde vært deilig..

Ha en strålende kveld

Klem
Camilla 

2 kommentarer:

  1. Gratulerer med superfin postkasse!

    Skal selv ha en slik når huset her blir malt neste år♥ de er kjempe fine!

    Ha en fin kveld,
    Klem Jatte♥

    SvarSlett
  2. Disse postkassene er nydelige. Skjønenr godt du har lett etter disse!

    :) :)

    Ha en fin kveld.

    SvarSlett