5. april 2011

Flislegging

I helgen har mannen og svogeren vært i full gang med å flislegge gulver.
Det eneste som gjenstår nå er gangen. Men den skal vi vente litt med!
Det var ikke så lett å finne fliser, men jeg klarte det til slutt.
Resultatet ble kjempe bra, å nå er det klart til plating av vegger.


















Badet

























Vaskerommet
























Doen og teknisk rom


Forrige uke la mannen stein på pipa. Og jeg er utrolig fornøyd.
Det ble et helt annet inntrykk å komme inn i stua både oppe og nede!























Pipa nede


Min svigermor og jeg, er i gang med å male tak. Ett er ferdig, da er det bare seks igjen.:)

Ha en fortsatt fin kveld

Camilla



1 kommentar:

  1. Hei =)

    ser du har clare wilsons country home samlingen , har du noe som helst anelse om hvor jeg kan få kjøpt noen av de tingene ?
    hadde en hvitløks krukke som gikk i stykker her i går og jeg finner ikke noe sted som selger de mer. tenkte kanskje du viste om noe?

    mailen min er jafs25@hotmail.com om du kan tipse meg hadde jeg satt pris på det.=)
    fin blogg hadde du også =)

    SvarSlett