29. mars 2011

Å velge tapet...

Er utrolig vanskelig!! Det finnes så utrolig mye fint, og hundrevis av bøker.
Jeg har funnet en tapet til lillegutt sitt soverom fra Borge. Kjempe fin med lyseblå eller grå stjerner.
Men jeg er redd han vokser litt fort fra den.. Er stjerner noe en gutt på f.eks 8 år kan leve med?? hehe..



















Nei det er ikke lett gitt.
men jeg skal nok finne ut av det etterhvert. Neste helg skal min søster og mamma være med meg på en liten rundtur, så da får vi se om det dukker opp en tapet eller to som jeg ikke kan få ut av hodet igjen :)


I kveld driver mannnen og legger stein på pipa, og til helgen begynner vi å flislegge badegulvet, vaskeromsgulvet, teknisk rom og do. jeg bestilte fliser i går, så da får vi håpe de er her før helgen, som de lovet!

Håper dere har hatt en strålende begynnelse på den nye uken.

Camilla

2 kommentarer:

  1. Sitter og leter etter tapeter om dagen jeg også... Ikke lett i det hele tatt! Et tips er www.inreda.com - derh ar de noen kule tapeter som man kan bestille prøver av :-)

    Lykke til!

    SvarSlett
  2. Stjerner kan være både og, kommer jo litt ann på interressene hans, men en vegg med grå stjerner, med en elgitar inntil kan jo passe godt til en på 16 :D skulle det være helbom, kan man jo alltids male ;)

    SvarSlett