21. februar 2011

Siste innblikk

Må bare begynne med at forrige uke var en stressende uke. Da var det om å gjøre å kvitte seg med alt mulig en ikke bruker, å stue alt som flyter inn i skapene.
Kan si de skapene ble fylt til randen hehe :)
En ser jo ikke hvor mye en har før man begynner å rydde i det.
Og så har jeg hatt en syk lillegutt, som har hatt virus i over en uke, og fortsatt ikke er helt i 100. stakar små, er ikke lett når de er syke!!


Takstmann har vært her og fotografen. Og i dag fikk jeg bildene!
Her er siste innblikk i hjemmet vårt:   <3


Jeg kommer til å savne tapeten på kjøkkenet. Den er jeg utrolig glad i.






Takstmannne ba meg ikke å skryte for mye til mannen i huset om at badet var meget godt håndverksmessig utført, men jeg måtte jo det, han er jo så flink.. tror han ble litt stolt da hehe <3





 Gangpartiet er også noe jeg kommer til å savne.



Det er litt trist og upersonlig her når (da alle mine ting er i pappesker) Men sånn får det bli. Da kan jeg glede meg til å ta det opp igjen.

Selv om leiligheten skulle bli solgt så kommer vi til å bli boende til månedskifte mai/juni.
Så jeg har lang tid på å gråte mine tårer :S over det første hjem, som jeg og bare jeg har bygd opp:) hehe..

Håper dere har hatt en god start på den nye uken!

Camilla

2 kommentarer:

  1. Hei på deg!

    Flotte bilder, og flott hjem :)

    God Uke ønskes deg og dine,
    Klem Jatte♥

    SvarSlett
  2. åå så flotte bilder!
    likte veldig godt gangpartiet ditt, hvor har du kjøpt den benken og speilet over? det var kjempe fint!!

    og skal si du er flink til å sy, fine kjoler:)

    klem

    SvarSlett