10. februar 2011

Drømmer om vår

Etter mange timers slit på taket, med snøkaos og is så tok vi ned stilasjen i midten av januar. Men etter det ble det jo selvfølgelig bare fint vær. Så forrige fredag var det meldt opphold og fint en uke til, så vi satte opp stilasjen. Og på søndagen... endte det selvfølgelig opp med snø, men det varte heldigvis ikke så lenge. så denne uken har svogeren vår og en kamerat stått på som bare det, og taket ble ferdig i går, til en lettelse. For i dag ble det nemlig nok en morgen med masse snø!
NÅ lengter vi etter vår:-)

















Lillegutt og jeg akte ned til butikken for å kjøpe tyggis i stad. Endelig, nå har de fått inn løkblomster, og da nærmer faktisk våren seg!



Jeg har jo helt glemt å vise dere Speilhyllen min jeg har i gangen. Ble ferdig med den før jul en gang, men får  ikke bestemt meg for hva slags bilder jeg vil ha i den.
Tidligere var den litt gulaktig med smijernsknagger, men syntes ikke den passet inn med resten.
Ble veldig fornøyd med hjerteknaggene fra skeidar :-)





Camilla




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar