20. januar 2011

Skatollet

Her er det nye skatollet, som jeg fikk på familieauksjonen.
Det er et utrolig flott møbel, men jeg syntes ikke fargen er det peneste!



Har grublet mye på om jeg skal male det eller ikke, så jeg har spurt de som har kommet innom huset.
" Du må jo gjøre det du selv vil, men vi ville ikke malt det!"




Pappa var den som gav meg klart svar.
Han har sansen for interiør, men er på den nymoderne stilen. dum son jeg spør, får jeg jo svar:
Er du gal, kan jo ikke male det!!!! Det er et flott møbel, se på de utskjæringene.... Jeg ville ALDRI hatt det i mitt hus, men det er et tøft møbel.


 













Hvis du maler det blir du arveløs, puss det med fint sandpapir og lakk det i den fargen det er!!!
Ja ja, jeg får vell beholde det slik det er...

Camilla :-)


1 kommentar:

  1. Hehe... "jojojo mal det hvitt" sier kusina di!! :) Skulle vært en måte å male så man ikke ødelegger noe av utskjæringene :)

    SvarSlett