12. januar 2011

Fra et bo

Vi har desverre hatt et dødsfall i familien, min mammas tante døde for en liten stund siden.
Huset har blitt solgt og mye ting skulle fordeles.



















Min søster og jeg var med på auksjon i går, og damen hadde mye flotte ting.
Jeg kjøpte et gammelt skatoll og fikk ta med meg noen sølvbestikk! Bilder kommer senere. Det er et lekkert skatoll med ulike tresorter med mønster i. Dette skal bli bloggebord i det nye huset :)
Jeg fant også dette fatet og egentlig en høy gammel oljelampe, som jeg klarte og glemme igjen. Og den var det noen andre som hadde tatt.. jaja.. dukker nok opp en slik på et loppemarked en gang :)
















Fra huset:

Nå er 1 etasje snart ferdig lektet, og det er klart for elektrikeren og legge opp alle rør.
Vi har hatt møte med han i dag, og det var ikke bare og vite allerede nå hvor alle lampene i takene skal henge. Men jeg håper det blir så nogenlunde sånn vi ser for oss at det skal bli!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar