5. desember 2010

Årets adventskalender

Det ble en enkel julekalender i år!




Jeg har ikke funnet noen jeg virkelig har lyst på, så da ble det en egenlaget.

Den ble bedre enn jeg hadde sett for meg, men det blir nok en ordentlig en til neste år :)


På torsdagen var jeg på en liten kjøretur med min mor og far.
Vi var innom Coop Obs og skulle ordne mine siste julegaver. Endelig ferdig med dem for i år!
Der fant jeg disse fine koppene:





Jeg har lenge hatt lyst på noen blå med hjerter/stjerner som de har på home and cottage, men jeg syntes de er litt i dyreste laget. 150 kr for en kopp.
Så da jeg så disse var det ikke noe spørsmål om å ta de med en gang.

Hele 25 kroner :) Det var ukens kupp her i hus :)

Håper dere har hatt en super helg!

Klem
Camilla

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar