11. november 2010

Smarte Camilla!!!!

Det var en hærlig vinterdag på terassen i går.
Snøen dalte og jeg var hjemme med minstemann som var syk.



Nydelig utsikt fra leiligheten når bladene har falt.


Saueskinn er varmt og godt å sitte på når en tar seg litt "Fisk" luft :-)


 Og den Hærlige koppen (med varm kaffe) jeg fikk av lillegutt på bursdagen min, hører med :)


Lillegutt sovnet ganske tidlig på kvelden, så jeg satte igang med småting som skulle vært gjort i leiligheten.
Jeg malte ferdig doen, og flekket over alle spikerhull og merker på veggene i stuen.

Jeg var ferdig i åtte tiden med det, så jeg tenkte jeg skulle male et strøk over speilhyllen som henger mellom stuen og gangen, og vinduene på kjøkkenet.



Det er litt gulaktig farge på den, så jeg har tenkt til å male den hvit. I tillegg har den fått en brannflekk.


Jeg fant frem maling og kost og skulle til å åpne malingsspannet.

Jeg brukte da som folk flest pleier å gjøre: En skrutrekker.
Lokket satt veldig hardt fast så jeg brukte alle mine krefter, og dermed "kjørte" jeg skrutrekkeren inn i hånden.


Mannen kom hjem i full fart, og mamma var rett i nærheten så hun kjørte meg til legevakten (Jeg var visstnok noe blek i annsiktet. Der tilbrakte jeg 1 1/5 time. Såret var ca 1 cm dypt. Så det endte med stivkrampesprøyte og liming, etter en liten overtalelse til legen for å slippe og sy :-)
(det går sikkert bra å lime, du ordner det du. Det er jo bare og teipe tommelen og pekefingeren
sammen så jeg ikke får brukt den) Og smilte lurt :) hehe.. Det fungerte det :)

Så nå blir det ikke noe maling enda hvertfall. Det blir nok noen bilder av doen i løpet av helgen, etter jeg får vært på en liten bytur :)

Og det jeg kommer til å få i julegaver i år er nok, En sånn ting til å åpne malingsspannet med ;-) hehe

Håper dere har hatt en fin uke..

Klem
Camilla

1 kommentar:

  1. off det hørtes IKKE godt ut, håper det går bra med deg.

    men den hylla kommer til å bli kjempe fin hvit tror jeg:)

    ha en fin kveld!

    klem fra kine

    SvarSlett