21. november 2010

Første skitur, huset er Tett!

I helgen har vi hatt dugnad på huset, og vi har fått gjort så mye.
All takstein ligger spredd på taket, Kneveggene er tette, Dørene er satt inn og spongulvet i 2 etasje er nesten ferdig.

Nå venter vi bare på blekk til taket, så vi kan få lagt takstein. Da er det bare småtterier igjen ute, så kan vi begynne for fullt inne.
I Varme :) 




Verandadøren i stua nede

Deler av 1 etasje

Mannen og snekkerkameraten slår av en prat på "vaskerommet"

I dag har lillegutt stått på ski for første gang! Det var utrolig moro å se de små beina som stabbet seg av gårde. Min søster, min fetter og jeg måtte stort sett holde han i hennende, men når han først gikk selv så klarte han det med få fall. Han satte utfor akebakken og over hoppet, mens jeg holdt han i handa!
Lille gutten min, begynner virkelig å bli STOR!




Håper dere alle har hatt en fin og snøfylt helg :)

Klem

Camilla

1 kommentar:

  1. Jeg ikke hadde vel en snøfylt helg men om noen dager skal det snøer her også. Jeg gleder meg allerede. Ha en fin uke!
    Hilsen allesistgut

    SvarSlett