1. oktober 2010

Mitt beste "loppisfunn"

Her er mitt BESTE loppefunn.
Denne gamle telefonbenken kjøpte jeg på et loppemarked i Larvik i fjor. Jeg måtte sitte på den en god stund og det var mange som gjerne skulle hatt den.


 Men er man første mann til mølla (ca 30 min før det åpner), og blir sittende når man finner noe, får man slike vakre skatter ;) og jeg må jo si at det absolutt er verdt det.
 HELE 150,- kr , hehe, det er jo latterlig billig, for noe man er SÅ glad i.
Jeg gleder meg til å få den inn i gangen i det nye huset.





Klem

Camilla


3 kommentarer:

  1. Den var kjempe fin,skjønner du er fornøyd med den,kjempe koselig blogg du har,følger deg videre jeg,god helg til deg og dine;-)
    Klem fra fersk bloggeren Fruen(Heidi)

    SvarSlett
  2. hei:) sååå fin den var, det var litt av et funn!! :)
    kom tilfeldig innom bloggen din og syns den var kjempe koselig :)
    ha en fin helg.
    klem fra kine

    SvarSlett
  3. Hei takk for komentar..men du glemte og ønske deg en loppis ting....klem Fruen

    SvarSlett